Aankomst in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Miranda Hurk - WaarBenJij.nu Aankomst in LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Miranda Hurk - WaarBenJij.nu

Aankomst in LA

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Precies op tijd vertrokken we vanuit Amsterdam.
We zagen allemaal wel tegen de vliegreis op maar zijn al snel op ons gemak. We vliegen in een rechtstreekse vlucht met KLM en hebben erg goede plekken, Gert-Jan zit voor ons ( met iets meer beenruimte), en Lois, Finn en ik zitten er achter. We zijn nog maar net in de lucht en we krijgen al drinken en nootjes, en zo gaat dat de hele reis door, incl ijsjes , wat een verwennerij, de kinderen stonden dan ook helemaal versteld toen het "diner" kwam, eerst heerlijk warme doekjes voor schone handen en toen een dienblad vol, we konden kiezen uit pasta of kip, en daarbij een broodje, salade, toastjes, kaasje en een lekker toetje. Finn was helemaal verbaasd; mam het is nog lekker ook!

Nadat wij allen verschillende films gekeken hadden, landen we 11 uur later heel rustig op LAX International AirPort in LA. Het was nu lokale tijd 14.30 uur, terwijl het thuis al 23.30 uur is, maar we zijn nog redelijk fit.

Gelukkig is er nauwelijks een wachtrij bij de douane en een uurtje later zijn we met de shuttlebus bij ons overnachtingshotel, het Hilton LAX. Nadat we ons opgefrist hebben, besluiten we om nog maar even naar Manhattan beach te gaan met een speciale shuttle bus, want ondanks dat onze lichamen signalen geven te willen slapen, moeten we proberen nog een paar uur wakker te blijven.

Gelukkig is het droog en 27 graden, want er was voor vandaag veel regen voorspeld in LA. De bewolking hing erg laag, maar het was nog heerlijk even een stukje te lopen. Hierna zijn we even wat kleins wezen eten in een leuk Italiaans restaurantje, Mama D'S, en daarna snel terug naar het hotel, want Lois en Finn vallen in de bus al in slaap, maar ze hebben het echt super knap gedaan vandaag.

Het is ondertussen 21.00 uur ( 6.00 uur onze tijd), als we als blokken in slaap vallen.

• 22 Juli 2015 - 01:30

Miranda Van Den Hurk:

Er gaat iets mis met het verslag. We typen een veel uitgebreider verslag, maar er komt maar een klein gedeelte over.... Wordt vervolgd!