Van Los Angeles naar Malibu beach - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Miranda Hurk - WaarBenJij.nu Van Los Angeles naar Malibu beach - Reisverslag uit Malibu Beach, Verenigde Staten van Miranda Hurk - WaarBenJij.nu

Van Los Angeles naar Malibu beach

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Miranda

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Malibu Beach

Heerlijk zo’n Amerikaanse buren die een (barbecue) feestje geven in/bij hun camper. Officieel moet het vanaf 22.00 uur stil zijn op de camping, maar om 0.30 uur was het nog steeds luidruchtig. Het valt ons sowieso op, dat op deze camping heel veel grote families staan, die heel hun ‘hebben en houden’ om de camper stallen, en waar het ’s avonds erg druk is aan de camper. Hele andere mensen dan die we op andere campings hebben gezien.

Toch tot een uurtje of 8.00 uur geslapen, en toen hoorde ik weer iedere minuut een vliegtuig vertrekken vanaf LAX airport. De kinderen werden ietsje later wakker en stonden om 8.45 uur alweer op het strand met Pepijn en Pieter-Bas (de Nederlandse jongens) te spelen op het strand. Ze hadden grote lol. Even later hoorden we roepen, kom snel met het fototoestel, zagen ze 3 dolfijnen zwemmen heel dichtbij de kust. Ikzelf zat nog in m’n nachthemd dus was natuurlijk te laat, maar Gert-Jan heeft ze nog wel gezien.

We hadden alle tijd nu, dus lekker uitgebreid ontbijten aan het strand, hoe lekker is dat….. Daarna Lois en Finn weer spelen op het strand, en wij koffie drinken op ons stoeltje met onze voeten in het zand, heeeeerlijk. Lois en Finn waren zelfs American football aan het spelen op het strand. Het moet niet gekker worden.

De Nederlandse familie ging nog Los Angeles in, dus afscheid genomen, en wij moesten om 12.00 uur van de camping af, dus weer het ritueeltje, afkoppelen, alles opruimen en rijden naar onze laatste overnachtingscamping Malibu beach RV Park. Hier zijn we de eerste nacht in onze camper ook begonnen en gaan we ook weer eindigen.

Malibu beach was maar een half uurtje rijden, dus zijn we eerst langs het strand een mooi restaurantje gaan zoeken. Dat vonden we bij Geoffrey’s in Malibu, en hebben daar heerlijk geluncht met een prachtig uitzicht over de zee. We liepen nog een klein stukje langs de privé stranden daar, en zagen prachtige huizen. Daarna zijn we naar de camping gereden, we kregen weer dezelfde plek als de 1e nacht, nr. 18, met dus weer een prachtig uitzicht over de zee.

Toch nog even een paar uurtjes genieten aan de zee, stoeltjes mee, en lekker de laatste zon meepikken. Daarna zijn we de koffers allemaal gaan pakken en alles opgeruimd. En hebben de laatst restjes allemaal opgegeten. We hadden nog een heerlijke pastasaus staan, een nieuwe erbij gemaakt en 2 soorten pasta opgemaakt, weer lekker gegeten. We kunnen er weer even tegen.

Daarna afwassen, verder opruimen, en proberen of we nog wifi hebben, zodat we het verslag en nog wat foto’s online kunnen krijgen.

Daarna nog een paar potjes rikken, en we kunnen hier in de USA onze laatste nacht in. Morgen weer terug naar Nederland. Een laatste reisverslag volgt daarna.

• 12 Augustus 2015 - 19:03

Hetty:

Een hele fijne laatste nacht daar en een hele goede terug reis en tot snel met de rest van de foto's en de spannende verhalen. Groetjes Hetty